3 Ağustos 2012 Cuma

ابوالفضل قديانی در پی اعتصاب غذا، به بیمارستان منتقل شد



 ابوالفضل قدیانی، زندانی سیاسی که از روز دوشنبه در اعتراض به رفتار غیرانسانی مسئولان زندان دست به اعتصاب غذا زده بود، به دلیل قلب درد و به هم خوردن حال وی به بیمارستان اعزام شد.
 ابوالفضل قدیانی، مبارز دوران ستمشاهی و زندانی سیاسی در بند ۳۵۰ زندان اوین که از روز دوشنبه در اعتراض به رفتار غیرانسانی مسئولان زندان دست به اعتصاب غذا زده بود، ساعت ٣صبح به دلیل قلب درد و به هم خوردن حال وی به بیمارستان طالقانی اعزام شد.
این عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در حالی به بیمارستان طالقانی منتقل شد که خانواده ی وی خواستار بستری شدن وی در بیمارستان پارس بودند که با مخالفت روبرو شد.
چند روز پیش کلمه گزارش داده بود که ابوالفضل قدیانی عضو ارشد و دربند سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی که با ضرب و شتم ماموران زندان اوین و با پای برهنه با غل و زنجیر به بیمارستان پارس تهران منتقل شده بود در اعتراض به این رفتار غیرانسانی دست به اعتصاب غذا زده است.
بر اساس این گزارش، دستور ضرب و شتم توسط علی اشرف رشیدی، رئیس سابق زندان دیزل آباد کرمانشاه و رئیس جدید زندان اوین صادر و توسط سروان رفیعی فرمانده یگان انتظامات زندان اوین و پاسیار محمد عطاری و با همراهی ۱۴ پاسیار مامور انتقال، به اجرا درآمد و پس از آن، این زندانی سیاسی که از رفتن با غل و زنجیر به بیمارستان امتناع کرده بود، با پای برهنه و لباس های آشفته به بیمارستان منتقل شد.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder